zaterdag 7 maart 2009

Papendal





Aanstaande maandag 9 maart tot en met woensdag 11 maart zijn weer de traditionele Platformstudiedagen op Papendal bij Arnhem. De ondernemingsraad van Enschede is hier de laatste jaren altijd vertegenwoordigd geweest. Dit jaar zal Marjon ter Heijne namens de OR deelnemen aan deze studiedagen.
Judith Dahoe kan helaas door omstandigheden dit jaar niet mee.
Twee collega's die al langere tijd belangstelling hebben getoond voor de ondernemingsraad zullen meegaan naar Papendal, om alvast een beetje "sfeer" en vakkennis te proeven.
Het gaat hierbij om Rolien Hoekman en Ingrid Wagter.
Wij, de OR, Judith en Marjon, hopen dat dit voor hun de stap zal zijn om de definitieve keuze voor de OR te maken en op deze manier versterking te komen geven aan een momenteel veel te kleine ondernemingsraad.

Het zijn altijd hele intensieve en inspirerende, maar ook gezellige dagen en het is erg leuk om collega's uit het hele land te ontmoeten en ervaringen te delen.In het volgende bericht hopen wij jullie uitgebreid verslag te doen van deze dagen. Voor nu alvast een paar plaatjes van het afgelopen jaar ter illustratie.

6 opmerkingen:

last best zei

Leuk dat je iedereen op deze manier op de hoogte kunt houden. Ik ben erg benieuwd hoe de komende dagen mij zullen bevallen. Of ik idd een beetje een idee zal kunnen vormen wat de OR nou precies inhoud. En wat ik voor meerwaarde aan de OR zal kunnen toevoegen. Nou ja, we zullen het wel zien. Tot morgen!!

Jouke zei

Goeie dagen gewenst in Papendal, ben benieuwd waar jullie mee terug komen straks.

Shanti zei

Heel veel plezier en inspiratie in Papendal!

blondie zei

Ik ben heel benieuwd wat mij te wachten staat in Papendal. Ik heb het programma bekeken en er wordt gesproken van werktijden, en inderdaad: van 's morgens vroeg tot 's avonds laat worden we beziggehouden. Probeer me een beetje voor te bereiden door het lezen van achtergrondinformatie, maar verder laat ik het maar op me afkomen. Ik heb er wel zin in!

Groet, Rolien

salsadancegirl zei

Heel veel inspiratie( zal wel lukken) gewenst en drink er een op de achterblijvers

Pausin Johanna zei

Hallo ORers,

Hoe was het op Papendal, weer veel nieuwe dingen opgestoken? En we hebben weer 2 nieuwe OR leden? Uit eigen ervaring, je leert er ontzettend veel van. Veel succes allemaal.