maandag 2 maart 2009

Weblog ondernemingsraad bibliotheek Enschede


Om als ondernemingsraad van de bibliotheek helemaal bij de tijd te zijn hebben wij een weblog aangemaakt. Dit past helemaal in het 23 Dingen gebeuren waar veel collega's intensief mee bezig zijn of waren. En het is natuurlijk helemaal Web 2.0, een hot item.De bedoeling van ons weblog is om jullie ook via deze weg te informeren en op de hoogte te houden van diverse ontwikkelingen en activiteiten.Wij hopen op deze manier meer en betere interactie te creëren tussen de O.R. en de achterban. Door middel van reageren op het blog kunnen wij hierop weer inspelen.
En het is een moderne manier van communiceren en helemaal van deze tijd.
Misschien zijn we wel de 1e bloggende bibliotheekondernemingsraad. Dat zou toch leuk en bijzonder zijn!
Jullie reacties en ideeën zijn van harte welkom. Graag!


16 opmerkingen:

salsadancegirl zei

Mooi initiatief! Ga jullie volgen

judith zei

Hoi Marjon
Ziet er goed uit nu maar hopen dat er gereageerd word, groetjes Judith.

sam zei

Een heel goed idee van jullie.
Echt een web 2.0 activiteit.

Ondernemingsraad BNOF zei

toevallig zag ik dat jullie als OR ook een blog zijn begonnen. Het ziet er mooi uit. Veel succes!

Met vriendelijke groet,
Letty Hartman

Jouke zei

Had al eerder proberen te reageren maar ging steeds mis. Hoop dat het nu lukt.

Helemaal geweldig dat jullie dit doen. Echt Top. Succes.

Shanti zei

Prima idee van jullie! En net als bij vorige reactie ging het reageren bij mij ook telkens mis.
Maar, veel succes!

Anoniem zei

een goed plan en hopelijk levert het veel respons op.
groeten van iron

lelie zei

Niet Lelie maar Ali B. zegt:
Hallo Marjon en Judith,

Goed gedaan! Heel veel plezier
en mooi weer op Papendal volgende
week!! Ik hoor nog wie je bent
tegengekomen?!

Groetjes,
Ali B.

last best zei

Wat een goed idee!! Ziet er goed uit.

infogirl zei

Prima plan ! Succes !

yvi23 zei

Hoi,achternicht,
goed idee,denk dat men nu veel sneller zal reageren omdat ze
dmv deze blog veel eenvoudiger jullie kunnen bereiken.

veel succes.

groetjes yvi.

ps. Zal het zelf zeker vaak bekijken.

blondie zei

Goed initiatief en helemaal web 2.0!

Groet van Blondie

Jeanne zei

Op zich een lovenswaardig initiatief. Zoiets had ik ook in gedachten in mijn afsluitende #22, maar dan als "mededelingenblad". Als dit blog echt serieus wordt, dan zou bekendmaking anders dan via het blog van één van de OR leden wenselijk zijn. Ik ontdekte het bij toeval. Wel sneu voor de minder fanatieke 23dingenbloggers en de nietbloggers...

Jouke zei

@Jeanne; die bekendmaking zal heus wel komen hoor neem ik aan. Is ook nog maar net opgestart toch? Op publicatiebord hangt al briefje en in volgende mededelingenblad zal ook wel een stukje komen denk ik.

catwoman zei

@ Jeanne, er is inderdaad eenbriefje opgehangen op het prikbord. Ik ga nog melding maken in het mededelingenblad, en ook een standaardmelding die er continu in zal staan. Verder heeft Judith een mail naar alle filialen gestuurd hierover en ik verwijs er op mijn eigen weblog ook nog naar. Het is maar een eerste voorzichtige opzet,na een enthousiaste ingeving.

Jeanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.